Työn kuvaus Toimistoassistenttina työskentelet tiiviissä yhteistyössä talousosaston ja muun organisaation kanssa. Tehtävä on laaja, mutta työskentelet pääasiassa palkanlaskennan, seuranta- ja muiden toimistotehtävien parissa.
Pätevyydet Sinulla on soveltuva koulutus ja henkilönä olet palvelualtis ja työskentelytavoiltasi järjestelmällinen. Sinulla on hyvät Microsoft Office365-taidot ja kokemusta toiminnanohjausjärjestelmien käytöstä. Kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi. Koska toimintamme on kansainvälistä, arvostamme hyvää suomen, ruotsin ja englannin kielitaitoa.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä nykyaikaisten IT-järjestelmien kanssa dynaamisessa ympäristössä kasvavassa perheyrityksessä. Mahdollisuus flex työaikaan. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.